Followers

Jerit Disini :)

Friday 6 July 2012

Why.. Mood OK Mood Tak okey.

I do not like when I'm jealous. I do not like when I'm jealous!!!!!!!!!!! !!! for one thing ... I do not want to shackle him .. Just want to see him happy I do not like when jealous. Do not like!!~ ........... Because people will hate us .......... right? Tapi aku bersyukur sebab boleh pendam semuanya dan tak kan luahkan kemarahan dekat sesiapa.. :D Aku pendam semuanya. Semua....... Dan kalau dah sampai saat nak meletup dah sangat...... sory.......... Mungkin diri ini tak kan boleh untuk bezakan yang mana satu cinta dan yang mana satu tak. :') Buat masa sekarang aku tak boleh buat apa selain pendam semuanya........... 

I want to apologize for everything
Maaf untuk segalanya. Aku tahu yang banyak buat masalah itu aku sendiri. Jadi , jangan lah kau salahkan diri kau....... Sesungguhnya diriku yang bersalah. dengan sikap aku yag teruk ni..~,~ Dan aku luahkan segalanya dekat blog. Tak berani nak luahkan dekat orang lain. Diorang tak kan faham punya. :') Tak apa... itu bukan salah diorang... Kita masing2 punya masalah kan? so, tak payah la aku ni nak buat teruk sangat. Aku harap aku ni tak teruk sangat for dia. Apa pun aku nak this relationship remains!

And...............Tak kisah la orang nak kata apa pun aku tak kan marah atau benci dekat diorang. :D
Cuma satu ja yang aku nak.... He ... I with him. :) Walaupun ayat terlalu over.. Aku tak kisah.. Okey tak kisah :D Sebab ianya tak kacau sesaper kan? kalau ada cakap ajerr.. Tak pe ~,~ . ehhh macam ade =..= Kay saja jadi dingin tadi. But, serius tadi memang tak ade mood langsung. Rasa macam nak hempuk ja lappy ni dekat kepala... Tapi sabaq dan sabaq...... Fuhh lega bila dah okey SIKIT. :D ni sebab minum susu lazat nih ha. HAHAHA... Thanks fo this susu milk. HAHAHA ade ka macam tuh =,=

MOOD SELALU BERUBAH-UBAH :D But still tak nak tunjuk. Apa pun sekarang ME, bahagia.

AKU hanya manusia biasa yang sering melalukan kesalahan. Jadi minta AMPUN ya....:")

No comments:

Post a Comment