Followers

Jerit Disini :)

Wednesday 4 July 2012

I know who I am.

YEYEYEYEYEYEYE........... Aku dah cermin diri sendiri lebih lama.... Dan x ada yang elok nyer. Aku tengok semua-2 perfect. But it does not matter.. aku suka diri aku yg sekarang. Ia, memang betul kan apa yang aku cakap, semua orang perfect bagi aku tapi kalau aku, aku tak rasa macam tu...... Sebab nya buat entry macam ni supaya orang tu (J) perasan yang aku ni memang tak guna. k silent (.) Betul kan?
Kalau dia tak percaya aku ada banyak bukti...... Semua cakap macam tu.......... hanya mampu berdiam.... YA aku sedar diri la tak payah nak cakap berdepan cakap macam tu dengan aku... Sebab ianya agak menyakitkan. Okey tapi bukan hal besar pun. *never mind. Sory kalau terkasar bahasa or bla2. But benda ini betul kan? Yeahhh aku tahu diri aku yang sebenar. Sangat kurang dari yang lain right? Betul tak awak semua? Sekarang puas hati? :) Lain kali jangan cakap macam tu tau. Sebab aku selalu cakap perkara itu dulu pada diri aku daripada korang, jadi aku lebih suka diri sendiri yang mengutuk DIRI SENDIRI *ulang. Tapi kalau nak juga tak apa.. Boleh saja, tapi jangan face to face dengan saya boleh kan? Rasanya boleh.. Korang buat la group masing2 time tu boleh saja nak kata apa pun. Ianya sangat mudah daripada nak kena tercari cari aku ni... nak , nak, Tak pa. Tapi lagi 1 please jangan cakap lagi yang aku tak patut bersama dengan dia, sebab aku nak sangat bersamanya. Itu paling sedih bila dengar korang kata macam tu. Ye mamang aku sedar diri pun kalau dah aku tak layak dengan dia. Aku sedar diri la............. Jangan la cakap dekat semua orang jangan la hebohhhhh perkara kecil. Aku ada perasaan :').. Okey Okey. Tapi waktu tu memang aku rasa nak menangis dekat depan korang sebab tak boleh nak tahan dengan kata-kata tuuuuuuu...... Tapi aku tahan sebab tak mau korang kata lagi yang bukan2 pulak. Sory. Semua salah aku juga. Aku tak nak salah kan korang pun. Sebab korang langsung tak bersalah bagi aku. Ianya perkara yang kecil ja... tak perlu diperbesarkan. Itu yang pasti.

Yang pasti Me, x pernah nak kacau korang ^^


Ye aku memang sedih dengan apa yang jadi. setelah lama dipendam akhirnya blog jadi mangsa ^^
Jangan marah. aku tak kan sebut2 nama korang. bukan sebab aku ni baik kan? sebab aku malas nak taip panjang2 :)

Afiqah Aiza Si budak Tak Sedar diri ;D
Thanks dengan gelaran yang korang beri Byeeeeeeeeeee.

No comments:

Post a Comment