Followers

Jerit Disini :)

Friday 20 July 2012

Gilee...!

K aku tengah menggile tadi. XD tu gambr yg comot. eh aku bukan budak2 tau. XD Gambar tu terlalu buruk itu yang kecikkan WAHAHA dah la orang dia pun hodohh... K. Tadi my pren mai rumah aku... #"ASMA". Ehehe kami mmg gile! Mula2 aku duduk dengan dia dekat bawah sambil tengok tv, makan, tidor, makan lagi.. main. bla2.. Hm then rancang nak bergambar la apa la. ==' Lepas tu ckp bab water kalerr'ss.. AHAHA XD k. Lepas tu ingat nak conteng ni ha.. dekat kertas then tulis la ape yg rasa kita nak .. Opss. Then aku mmg terfikir ape nak buat. HAHA x leh blah betol.


tengokkkk........... waa.. buruk?
Ye la sayang... aku guna cari jea buat ituutt. ==' Berus cari tak jumpa deh. tak syok guna kaler pensil hahaha x syok.!!! nak main2 lagi~~Uhh berus x jumpa. Biasalah bilik semak gila. HAHA k. ==' Then banyak lagi gambr kami. XD semuanya muka mintak penampooo jer. Adoii...........



Asma kate dia paling suka gambar ni ==' dan aku paling benci gambar niii ....! ntah la knapa ehe...
Abis la muka aku ! Ahahaha XD. k mmg seronok conteng2 ni ha.. try tau. Muahahaha. Buat sekali pasti nak lagi ... !!! XD

Okey kalau lu jumpa ini budak kali penampoo terus k. *bukan budak heee. Jyeah ! ILOVEYOU :* 

K gila kan? hahaha... kesah ape .. XD Seronok main tadi... Gelak tak henti2 hahaha. gelak la sama2... Best main mcm orang dewasa ni.. sebab dah matang. K semuanya gmbr aku mmg nampk serabai gila. Aku mmg ......~
K BYE. 

No comments:

Post a Comment