Followers

Jerit Disini :)

Saturday 14 July 2012

Game time !

=='
Pagi tadi on9 dah bosan tidor pun lambat sekarang pun same! >.< aku just men game arr.. Gem pun adoiii .. Tak gune. Sebelum ni main PetVille kan lepas tu ntah tiba2 dah tak boleh main.. Waaa.. Tapi gem lain boleh pulak. ==' Ni yang tak suka ni ha. *:P dah putus asa nak men game tu... aku tukar gem CityVille. serius aku dah tak main gem ni sejak bila ntah sama mcm FarmVille =='. Sekarang baru bukak. Adoiii main sat ajer lepas tu tinggal terus.. Then bosan main balik.. Err.. Tapi gem tu best la jugak. Tak bosan sangat. Tapi aku lebih sukakan gem PetVille T,T Aku bela Pet bernama Apicco tuh ha. Huhuhu gud bye Apicco. I love You :'( Sedih sagat aihh. Sian dia. pesbuk tak gune.. XD

Then.. =='

Aku kini kembali kepada alam berkebun sat ==' *ade ke? hahaha.. sejak berzaman aku dah tak main gem ni ha. XD sejak darjah 6 tak silap.. XD Wooo dulu main kata punya la best, ni ha bosan terus kata.. KAHKAHKAH ==' *abaikan k. Hehehe.

SINI SINI TEKAN SINI -,-

look?? Bila bukak ohh baru ingat dah level 30 ==' Masih sikit HAHAHA. K nak sambung main lain. mybe..  Tapi dah bosan tak boleh buat apa la.. Hrumm.. Terpaksa hehe. Tapi gem ni best lorh .. cuba try men hehehe. XD~ Saja kata. Tapi sekarang aku men game dress up. GELAK LA GELAK ==' haha* Memang aku layan game tu arghh >.<

K fine bosan nak main game :'( Tak de mood dahh..
Padah kalau bosan sangat. HAHAHA. Jangan jadi macam aku ye.. Lebaik baik  baca buku k.. ;D. Byee

No comments:

Post a Comment