Followers

Jerit Disini :)

Friday 13 July 2012

Fear and bored ...

assalamualaikum.


Malam ini adalah yang paling menakutkan. Tapi x de sape pun nak hiraukan aku... Aku sebenarnya teramat larh takut malam ni.. antaranya,...



  • Aku takut kehilangan seseorang yang aku sayang , Please la.. tak nak :'(
  • Aku takut nak tutup lampu. Tak nak tidur lagi.. Waa.... Kalau terpaksa, ini adalah paksaan >,<
  • Aku takut kalau malam ni tak boleh nak mimpi yang best2 *k abaikan. HAHA
  • Aku takut nak bersuara... Saya keseorangan T,T 
  • Aku takut nak pandang sekeliling ..<
Sekarang, hanya lagu yang teman aku. Sambil bernyanyi aku terfikir apa yang aku nak buat arghh?! Nak amik boboy bawak masuk bilik tak boleh ma... T,T tak tau nak buat macam mana lagi dahh.. ~ Putus asa*

Boleh tak nak ais-krim lagi? Ohh pleaseee wink2* Hrumm.. Tak boleh la.. rasanya mama dah tak bagi makan aisssssss..! Nooo :( sekarang dah sakit tekak sebab asyik makan ais.. dah la tadi makan malam2 pulak tu ==' Adoiii x nak macam ni la.. nak aisss krimm nakkk.. Dah la bosan teramat + Takut. Tak tahu nak buat macam mana dahh... BOSAN ! on9 fb p0n tak de sapa yg nak chat dengan aku ni ha... tapi tadi ada la sorang mamat gila adoiii x paham btoii apa motif tegur orang hantar chat mcm ni "srdftgyubhnjkml" menyakitkan hati tau dak? Benci gila. Sumpah aku tak dak mood gila terus off9. Pleasee help me !!! kalau tolong aku bagi flying kiss :* ~~~ muah . #uwek's. K bosan !!!

Sumber utama yang dicari sebab hilangkan rasa bosan ;
  1. Youtube.
  2. Twitter
  3. Blog
  4. Dengar lagu 
  5. Main game
  6. tengok tv. #tu pun kalau berani nak turun bawah 
  7. tengok balik hw/Ulang kaji. #why me jadi rajin? why?
  8. Bw dekat blog orang. 
  9. Baca Komik
  10. On9 fb balik.
Look??? Akhirnya aku on9 balik. *,* Err.. Okey. Aku rasa lebih baik tidur. Butttt tak mengantuk langsung ni ha.... Dah la lagu ni bosan. Tak dak lagu yang best ka? malas nak bukak youtube balik. ==' tep0n tak gune!!! lagu tak de yang best2... dah la layan lagu lame. "MATAHARIKU" Tapi aku suka. sooo abaikan*. Sambung balik... NAK AIS KRIM la.....
K aku dah malas dah niii nak update panjang2 dohhh... GILA BOSAN. Tu la baru sekarang nak on9 . Teruk2. 


K abaikan muka hodoh ni.. P la tidok. Bye aku nak on9 lagi :P

No comments:

Post a Comment