Followers

Jerit Disini :)

Sunday 22 July 2012

Bosan !

Biarpun ayat-ayat cinta itu sudah tua, rapuh, luluh dan lusuh,
Cinta itu tetap Segar Mekar dan Semakin Dalam,
Cinta itu yang Kau beri,
Cinta itu dengan Hati, Sanubari, Rohani & Jasmani,

Dengan Cinta Datangnya Sabar,
Orang Bercinta tiada Gusar,
Apa berlaku hanyalah Mata Kasar,
Mata hati tetap berkobar-kobar.

Dengan Cinta tiada Was-Was,
Apa dibuat biarlah berbalas atau tidak berbalas,
Waktu bersua, diri sentiasa kemas,
Wangian harum, percikannya ikhlas.

Dengan Cinta Sentiasa Mahu Berhubung,
Juga Rasa Mahu Bersama,
Harapan tinggi sampai ke penghujung,
Selepas Nyawa bertemu di Syurga

Dengan Cinta datang pengorbanan,
sentiasa hidup dalam bantuan,
Sungguh indah Hidup Bertuhan,
Kerana Allah, Cintaku murnikan.

Lembaran Cinta tanda kekuasaan,
Sentiasa ada sepanjang Zaman,
Melalui Kekasih Dia Sampaikan,
Buat pedoman cinta sepanjang Jalan.

I LOVE YOU SO MUCH 

k malam ni why aku jiwang sangat ni... =,= sebenarnya teramat bosan k. Hrumm. Tapi dapat lepaskan semuanya rasa cinta aku ni HAHAHA k lawak... *jangan paham. Tapi esok rasa malas gila nak p sekolah... ~,~ Gila ahh.. satnyer cuti.. nak cuti lagii..... Huhuhuhu..... Dah la sekarang ni bula posa dah ahaha =,= penat lew kan???  Hmm. Bosan dan bosannn... gila bosan.. aku sampai bosan dan x tau nak tweet apa dkat twitter... Lepas tu bukak fb .. Adoiii tak de sapa pun yg aku kenal untuk chat2~~ Hmm.. Then main game, ahhh lagi buat aku rasa mengantuk larhh.. sakit kepala toii.. mmg x boleh main malam2 game... cepat pening hahaha . Tapi best game tu HIHIHIHI~ Thennnnnnnnnnnnnnnnnnnn tak tau nak ckp apa dah.. apa la.. rasa mcm nak tidorr tapi tak nak Errrr..... dengar lagu? lagu yg sama aku dengar.. HUHUHU ade tak lagu baru yg best2 sikit.......Adoii bosan teramat dah... please laaa... kalau nak study jangan harap.. dah abis buat hw aku tutup buku hadap bnde ni ja la.. ini perangai budak nak berjaya.. HAHA =,= k jangan jadi mcm aku. K fineeeeeeee dah malam gini ahh bosan ........ esok nak sekolah lagi buat aku x de mood. dah la esok subjek........... Perghh malas nak pikiaq... Kena niat juga p sekolah nak dapat ilmu nnti abis ilmu tu lari2222...melepasss.. huuhuhuh mcm mana la nak pandai HIIHIHi. Okey la.. aku pun tak tau apa yg aku cakap kan nii... abaikan aja larh k.. MELOVEYOUSOMUCH  :*


No comments:

Post a Comment