Followers

Jerit Disini :)

Wednesday 13 June 2012

Hai. saya tak p sekolah

>,< Hai titew tak pegi sekolah :)
Punya la best dok tidur HOHOHO. Semalam tak boleh nak tidor =,= Kepala aku sakit GILA. Benci la kalau ******** ni mai lagi ~ LOL :( Nothing-nothing. Dekat mana tadi? Oh yeah tak boleh nak tidur and soooo harini memang mengantuk. Tapi dah okey kod sikit =,= Hehoheho. Tapi harini ramai jugak tak pegi sekolah HAHAHA . 

Malam tadi aku ada buat air milo pastu letak dalam peti sejuk . Hahaha nampaknya aiskrim aku dah menjadi~ #mak dh larang supaya tak makan aiskrim buat masa sekarang -,-' Tak boleh tahan! dah buat dah kena makan jugak. Tak boleh simpan lama lama nanti tak punya isi lagi #dirampas :( HUHUHU . Kita kenalah sayangkan aiskrim okey :* muah banyak. Tapi kawan aku, bila aku sebut saja pasal aiskrim nanti depa depa kata "hang tak benda lain ka nak kata?" sabar je la. -,- kawan la sangat Faaaaa.. ahhaha nasib separuh je nama dia aku taip.

Kalau tak nak bubuh gambar aku dengan aiskrim tapi disebabkan gambar tu pelik dan comot so tak jadilahh.. Macam apa lagi
Arhh memang sedap arhh ...! 

Apa apa pun satgi mesti kena call friend atau chat then tanya "harini ada kerja sekolah apa?" lepas tu depa soal balik "apasal tak p sekolah? malas la tu" memang selalunya macam ni la. Kalau depa x p sekolah aku x tanya apap0n. Sebuk je depa nak tau hal orang. =,=' Kalau harini banyak sangat kerja rumah adoii.. habis la serabut pala otak. Arhh macam tu larh aku mls tau nak tanya apa kerja sekolah untuk esok... nanti jadi tak tentu hala then terpaksa buat soooo? kalau tak tanya aku relax je la. :O Hohohoho.

Akatsuki no Goei – Homework is EXCITING!!!

Okey bye nak habiskan aiskrim.  okey bye ...
Rindu dekat dia sebab tak dapat jumpa dia harinihh <3 *tiba tiba. hahahah Me <3 you.
Okey bye. 

No comments:

Post a Comment