Followers

Jerit Disini :)

Sunday 17 June 2012

cerita cerita cinta 2

Muhehehe.. Nampaknyerr aku dah siapkan gambar2 yang aku nak tunjuk nanti ;) Terbaik3...
Tapi semuanya hanya ada 6 okey. Cerita cerita ni semua nya aku amik yang lawak saja. XD tak boleh belah ahh . bila baca balik memang gelak tak henti2 ... Apo la aku ni hahaha... Haha tapi penat dohh nk scroll naik dah la 14 ribu lebih ek?? memang banyak , tak tambah lagi dengan fb dia yg dulu Hmm yang tu x silap ada 2 ribu lebih jek huhuhu...

Aku dah ready nak citakan dekat you all XD hahaha.. Tapi tapi... segannyer huhuhu.. Jangan marah tau Junho .. Ai cuma nak kongsikan cerita lawak kita :P

NI MASA KAMI BELUM KAPEL !


Cehh Junho Ai x ka lupakan yg nih MUAHHAHAA


Ermm aku tau waktu ni aku memang sedih HUHUHUHU Akhirnya kita kapel larhh jugak kan? i love you . Tapi Junho silap Taip. Bila baca balik memang nak tergelak ahh !!! *Kote
___________________________________________________________
Ini bila dah terangkat XD XD XD XD XD XD memang x leh blah huhuhu..

 Yerr larh kan nak termuntah? sekarang bukan main arghh ayat .. Muahahahah I love it. XD


Ermm apa motif aku ambik yang ni? -,- abaikan


Motif?????????? pfffffff -,-


Serius larhh yg ni paling aku nk tergelak hahahahaha!!! TUT . K yg ni saja 

Kan masa sekarang kami memang banyak buat ayat yg tersagat mach0 ! nak tengok ? Tekan sini cepat ! 
Hahahaha.. memang x boleh belah kan?? Bwekkk .. Tak arhh nanti aku sambung yg ketiga pulak okey??? ahhahaah.. Byee .... ;)

No comments:

Post a Comment