Followers

Jerit Disini :)

Monday, 4 June 2012

Cuti yang membosankan

emm. Hi Hiiii???
Ermm memang membosan kan =,= cuti ni tak pergi mana mana pun. Selalunya ada keluar. Tapi entah la ... macam sengaja nak bagi aku bosan duduk rumah.. Hmm.. Entah.. Cuti ni aku kerja pergi kenduri..
KENDURI KENDURI .....dannn KENDURI.. memang lagi bosan la macam ni. Boleh buat aku gila -,- Kalau tak hari ni tak nak ikut mama pergi kenduri tapi aku pergi juga akhirnya.. Ini satu paksaan >,< Huhuhu Sila kesian kan aku.. Oh Tidak Wekk (sewel). Then apa yang saya dapat? hanya suka bergmbar sampai err.. malas nak sambung hahaha.. Okey saja ja buat ayat marah . Just be cool okey?? (menyampah)

Ini memang muka mintak penamp0>,<

Err.. ni muka marah ta nak pergi kenduri... Takut tak?? takut la.. Grrrr ^,^

And then habis?? hahah aku amik gambo sikit ja sebab tak sempat LOL yang lain ada dekat fb x kan semua nk sumbat dekat blog kan?? hehe
Okey saja nk update blog sikit Hehhehehehe Tata^^


No comments:

Post a Comment