Followers

Jerit Disini :)

Friday, 11 May 2012

cerita cerita cinta

salam.. ! ^^ lama x update blog rasa macam serr... hahaha okey tengok tajuk pun asyik terfikirkan cinta saja. memang mood aku sekarang berkepit dengan dunia cinta yang memang entah apa... so sweet hahaha..

first aku nak ckp banyak sangat chat aku ngan dia dari dulu... semua semua tu memang lawak tak terkata dan mungkin ada yang tak. Emm. Okey aku akan tunjuk kan ...

masa berkawan dulu


dulu macam ni la masa kawan.. melawak melawak aja... dan memang aku tertarik dengan gaya dia yang lawak tu........... NICE. okey dan macam biasa masa cepat saja berlalu dan terus TUT.

look?? =,=

Dannn ada banyak lagii wuuu~~ 


Okey masa ni memang segan sebab ayat aku tak betul. Waktu ni aku serius sikit dengan dia sebab cakap tentang perasaan. BWEKKK. Sebelum aku R dengan dia. Emm...
Thennnn.......


Memang tak bosan yerr Junho  

Jooooo.. nak buat ayat mach000 apa dengan dia.. XD Dia tu tak ada kaitan apa2 yerrrr dengan aku. Pffff -,-

Yerrr.. Dan, dan Ai lebihh sayangkan Junho Okeyy??? 

Arhh tolong yep.. ermm Ai tak suka Junho kata ia menyakitkan hati Junho. Bersalah 

 Dan mencintai Junho juga adalah sesuatu perkara yang indah dalam hidup Ai

HOHOHOHO  cuba teka apa yang dia kata.

Macam tu la lebih kurang dulu hanya b erkawan sehingga ...
Tapi rasa best masa kawan dengan dia.
Sebab dia tu pelik tak macam lelaki lain yang aku kenal. #macam yang dikatan dekat entry yang LEPAS.

hahahaha... saja nak ceritakan betapa ntah la rasa hati aku ni 


;) FAKE SMILE byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...................

No comments:

Post a Comment