Followers

Jerit Disini :)

Sunday, 15 April 2012

Siapa Junho sebenarnya

Assalamualaikom
Kalau baca tajuk entry nih mmg x de sapa tahu siapa atau siapa larhh Junho nihh. Yeeerr sebenarnyee ia ada kaitan dngn mamat disko yang aku akn ceritakan nnti. Tapi sebelum tuhh pada sape2 ygt x knai sapa Junho nihh , aku akn memperkenalkan dekat KORANG !!! 
.
.
.
.
.
Why ! Why !!! Oh tidak aku dah cair =|=





Ini kepunyaan ku #kay saja nk mengada-ngada
Apa2 pun Dia mmg comel kan ??? Kan ? Junho ni dari kumpulan 2PM . Hehehe saja nk buat kecoh sat boleh ?? -,- Yess aku mmg mencintainya hahah sebagai idolah ku LOL xD Ketawa la ketawa la . #Gedik ah .
Tapi sebenarnyerrr aku bukan nk cerita pasal mamat disko nihh #Disko ? Yeah Put your hands up ! ceh3... Yerr aku nak cerita kan pasal org lain larhh.. huhu cuma gmbr nih ja aku letak sebagai hiasan . KIH3 #sebenarnya ada maksud lain . =3= Ape maksudnya? kay Aku hanya mampu diam , x mo heboh2 . Err kalau aku ckp pun ade kew yg percaya ?? ! org asalnya pun x percaya , yg asal tuh nombor dua . Sekarang ada dua org Junho y aku kenal maa.~ #nk habaq. Hah ? dua org ? Gila ke apa aku nih ! Kayy diam kalau x tahu apa2.. Kalau x suka boleh belah Bwekkk :P lagi skali BWEKKKKKKKKKKK......

Huhuhuhuhu.. Okey aku nk memperkenalkan org nyeee...
TADAA
nama nya adalah .. 
TADAA
Dia adalah Ermm baiklah sebenarnya aku teragak agak nk taip ni...#getaq . Okey Afiqah bertenaglah.. huhuhuhu kesian dkt aku , kesian dak ? huhuhhu..
Okey larhhh saja taip kasi panjang2 supayee dia mlss nk bace . BWEKKKK ! 

Okehh nama dy adalah ------> TEKAN SINI !
 Errrrr.. amacam ? lu kenal sama ini mamat ??? mahu cari gaduh smaa dia ?? ahahhaha Face to Face dngn aku dulu # cehh3 . DIAM jangan kate papew .. Okey fine aku hentikan cara aku buat OVER nihh .. btoi tak Junho ? kate YE . Bag00sss..

Nama : Muhammad Jazly Hanif B. Junaid
Umur : 16 #Tua sungguh. Tapi masih bebudak

Pragai diaaa : Suka buat saya ketawa , Kih3 masih berkelakuan budak2 , PENDEK ! <---- tatau tatau. macho , #eh ye ke ? tapi tapi kadang2 x boleh nak kate macho sbb dia kan budak2 .Kan Junho kan ? Bwekkk lagi . HAHHAHAHA#gelak jahat . SEORANG YG PELIK ! Ermm dia BAIK larhh .. sbb tu aku love BLABLABLA . <--- inilah cara minah OVER nak update blognye . Takkan gitu Junho ? Bwekkk Bwekk !
Toinkk
Aku nak habaq jap perkara yg tak penting , sebenarnyee aku knai JUNhohohoho maksud aku Jazly nihhh hanya dekat Fb . hahaha sekolah pun sama soo x lah aneh sangat kalau dah kenal .

Ehh Afiqah knapa nk update blog pasal dia ??? knapa ? knapa ? 
Hahahhahahaha nak tahu sbb nye ? BWEKKKK ! x mau habaq . tengok ajer larhh 10 tahun nnti . Ermm harap2 mcm tu larhh . =3=Sekolah sama sayee.. kalau x tau x yah amik tau . haha yg itu saja boleh aku kasi maklumat ttng nyerr..

K BYE . HARAP2 x de sapa syak apa2 ahahahahha ! kan Junhoohohooo ?? 

Bwekkk . :P
Ai taip laju2 nihh HAHAHHA.
kalau ade salah ejaan pandai2 larhh baca bagi paham ! :3


No comments:

Post a Comment