Followers

Jerit Disini :)

Thursday 8 March 2012

HUHUHU . HUHUHU


SALAM

 OLA ! ... 
Aku dah lama x on99 .. ntah larh bukan lama tapi sat saja on99 . hahaha. Biasalah , bila dh lama II raseee bosan TERamat dohhh... waktu ujian p0n aku on99 haihh ntah larhh bila dpt kertas peksa tu balik Errrrr mmg raseee nk ketuk kepala nihh.. Tapi aku tak deee yg GAGAL pun . mmg aku salah sbb x baca bukuu . ;) Kalau bace last II minitt jerr... hahaha HEBAT DAK AKU ? #Gila dok p bangga . Tapi bila dh abiz ujian rasee la bebas CKIT . CKIT jerr x banyak , mmg lerr best ckit lama dh aku tak PJ harini okeyy , mcm biasa larrhhh .. bila ujian tu larhhh PJ pun ntah kemana . tapi aku bukanyerrr main pun , dok GOSIP ! XD . 

Gosip tentang apa ? OBJEK !

.
.
.
.
.
.
.
.

 HUHUHUHUHUHUHU ~~~~ Yang paling menyedihknnn ckgu2 yg baik2 belaka akn berpindaahhh ! XD #SEDIH . Baru jerr jumpa 2 hari dh nk pindah , s0 ckgu akn digantikn Pulokkk's Uwaaa.. ianya x sama dehh ! Aperr nihh.. 
Tapi yg kna tukar sekolah hanya 4 orang ckg saja . yang permgajar aku/pernh ada 3 yg lagi 1 DAKKK ! #sorry to sayyyy's . Apa II pon's bnde dh nk jadi .. ADA HIKMAHNYA tuhh :* 


.
.
.
.
.
.
.
SAD SAD SAD

OKEY BYE ;) 


No comments:

Post a Comment