Followers

Jerit Disini :)

Saturday 19 May 2012

sweetnyerr kawan sapa la tuttt

Hehehehehe... harini Aishah mai rumah sayee ma. Memang sweet sebab BF dia pun mai sekali. Dia malu nak cakap... XD tapi akhirnyerr kawan rasa menyesal doh.. Siap suruh aku panggil depa lagi untuk hari sabtu ni. Dia nak wat date gi tu. Kali ni dia kata dia memeng nak cakap dengan Si BF dia HOHOHOHOHOOOHOH nmpknyerrr.. memang segan larhh Hahaha. XD


yeah... Tengok tu .. tengok tu. ahhahahaa .. segan tau nak letak dekat facebook kalau edit mcm ni. hahaahhaa 
Butt mmg best. Terbaik3... Minggu depan buat lagi ekk? hohohoho... Dia tak nak aku ganggu dia dengan BF dia soo?? hokey aku ok jew... asalkan ada jugak orang nk teman aku . Weeee!~ Sooo GOOD. Nice dohh . but duduk dalam bilik buat sepah2 jerr.. lewsss.. hye Junho kau sikit lagi ajee nk masok bilik aku. hahaha last2 kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. XD okey la Ai tau Ai dah tengok bilik Junho soo Junho kate x aci kan?? hokey22.. Ai sedar ~~ mcm dengan apa lagi. Selepas hampa balik... Kami dok menggila dekat dalam bilik.. Syok 0o0o0o.. ahhahahahha rugiii.. dah la x dpt makan kek.. :P


Hahaha okey..Yg penting adalah semangat kalau nk jumpa dengan orang yg tersayang malu boleh tapi jangan sampai nk letak muka kat dalam baju Wuu.. :P K byeee..

No comments:

Post a Comment