Followers

Jerit Disini :)

Thursday, 19 January 2012

Cuti , balik kampung !

Sweet Hearts Valentine Cake Pop Bouquet

Ewahh ! ewahh ! hehe..
cuti raya cita ni korang ke mana ??? 
Ha ??? balik kampung ? same lah ;) tu yg 1st nnti bila dh balik ke sini , aku n kawan aku nk pegi THE CARNIVAL pulokk .. aiyooo sudah x sabar nihh :P best siott kod.. nk pegi mndi2 haha.. mmg sah balik ke sini dngn dua kulit , satu hitam n putih . XD hak3 mcm apa lagi ... 

Kalau cuti panjag tahun lepas aku x pegi mana2 skang ni raya cina ahh aku nk blik kampung , p pdang besar la.. merantau di sama HIK HOK .kalau boleh x nk bawak boboy ni samerr... haha berbulu la kereta tuhh.. dh la baru belii jerr.. hak3 . tak pea.. aku masehh sayang kan dia XD ASALKAN DIA BAHAGIA ! KIH KIH

:( nangis PULOKK XD huhu cuti ni x sah lerr kalau x dk keja sek yg beribu XD Huaaaa.. ! Korang adew ? adew ? Kih3 mesti ada kan ... ntah2 banyak drp titeww ... btoii ark ??? Hehe...

Keja sekolah bagi siap dulu lah ea ?.. 

Hihiiii.. baru lah best nk BERCUTIIII .... !
juz kalau ada bhan2 yg kna cari tuu.. mybe lmbt la ckit nk abiss.. <--- bagi aku saja kodd... Tapi btoii lahh 
humm humm .. And last aku nk cari komik KOMIK ! aku nk nk komik !!!!!!!!! komik kat rumah aku tu x cukut ahhh ... cuti ni aku nk pegi cari kat mana ea ?? alah p yg dekat2 cini dh leww kan ?? sunway ? ye lahh tu ! mmg btoii dh pownn ... Komik ni boleh dikatakan sebahagian dari hidup aku ! Dh diam ! =,=

P bercutii baik2 lahh ea ?? 
BAHAGIA LAH KAN ..

Yang  benar dari ku Afiqah :')

No comments:

Post a Comment