Followers

Jerit Disini :)

Monday 19 December 2011

Luahan Cinta

26_11_large

Haluuuu.. Kamu kamu kamu nak luahkan perasaan tapi segan bagai hidup malu, mati tamau? Hehe.. Perasaan takut dikecewakan dengan teruk hinggakan makan pon tak lalu, mandi pun tak mandi lapan belas hari? Jangan worry ! Meh kami nak bagi tips luahkan perasaan cinta yang terbuku itu !

Ehemmm.. Well.. Luahan perasaan dari hati memang la amat suci woo! Tambah tambah lagi bila perasaan itu setelah selesai abis membasuh pinggan mangkuk sesuci yang terdaya ! Mesti la ia akan lebih membuak buak lagi kan? Ecehhhh.. Malu malu pulak dah ! Belushing la tuwww ! Haha

Adehh. Ponat den merepek ni. Jom la kita menyelusuri entri ni sehingga ke hujung untuk mendapat semangat berkobar kobar dalam arena perluahan perasaan ni .. Jommmm..

Senantiasa Peka
Setiap luahan yang ingin dibuat mestilah diteliti terlebih dahulu timingnya! Dalam erti kata lain, untuk meluahkan perasaan, dinasihati supaya memerhati agar orang yang nak diluahkan itu tidak demam, sakit lutut, sakit gigi, sakit belakang, tengah tergesa gesa hendak membuang dan jugak apa apa yang sedang bermain dengan mindanya. Errr.. Senang cerita kan, orang yang hendak diluah itu mesti relax, tenang setenang air dikali dan jugak air yang tenang jangan disangka tidak ada buaya! Har har har Harchummm ! 

Outfit Yang Umphhh 
Luahan perasaan cinta amat bersangkut rapat dengan outfit ! Seriusss.. Try la korang pakai singlet dengan seluar yankee untuk occasion penting camni ! Tak ke orang yang ingin diluahkan itu melarikan diri secara berguling guling tanpa henti? Hehe.. Sebaiknya, pakai simple je pun dah memadai. Yang penting jangan berlebihan dan tidak la pulak berkurangan woo ! Betul tak Mak Bedah? :P

Cipta Kelainan 
Bunga, cincin dan jugak teddy bear ! Kemon laaaa ! Tu dah ramai orang buat kan? Time propose, mesti tiga benda ni muncul bagaikan embun pagi disinari matahari ! Hehe.. Memang la suweeettt ! Tapi sesekali, cipta kelainan yang boleh dikenang sampai bila bila. Contohnya, letak kad bertulis I Lap U dekat atas badan biawak ke, buat lilitan cincin menggunakan bihun ke, ataupun membuat unggun api berbentuk hati menggunakan batang mancis. Tak ke romantik gituuu ! Hehe..

Well.. Itu je la tips luahan cinta untuk kali ni. Akhir kata, tak salah meluahkan perasaan pada orang yang kita sayang ! Luahkan je selagi kita mampu. Terima atau tak tu belakang kira ! Yang penting kita dah luahkan isi hati kecik kita ni pada hati dia ! Sweetttttttttttttt angat wooo ! Hehe..

Sebenarnya kami yg tahap gaban nk luahkan perasaan sebenar kami Kyaa.. XD

No comments:

Post a Comment