Followers

Jerit Disini :)

Saturday 8 September 2012

2 yakin bersama dengan cikgu mimi

Hahaa.. Yoi.. Gambar2 ni semua kredit to Cikgu mimi ea Cikgu kata nnti nak delete dh so cikgu ckp sapa yg nak upload, upload cpt2.. hehehe so kita  pun nak cpt2 nihh XD Tapi hanya sikit ajer amik..

K Tengok larhh kawan2 aku yg omey2 tu yerr.. ;)


Umairah , Me , Pikah. Dorang comel 2 :)


Mana aku? haha


With Mr.Apicco. *Kotak pensil tu haha XD


Budak laki dalam kelas aku semua poyo ! haha Tapi dorang lawak k XD


Tak tau nak senyum mcm mana dah ! Hahaha kawan2 saya semua comel2.


Kenapa dengan Umairah? 0___0 Aku buat muka @#$%^&*()


Ehh jangan jeles tau kami makan spageti harharrr ;)


Kenapa dengan aku nihhh haha. ==' HAI


Aksi2 sweet gituu XD~


Jangan jeles lagi tauu.. Ni kek yg kami makan XD Hahahaa.. Lawa kan? Sedap pulak tuu !


Saya tu yg buat muka blurr tuu -,-


Ini Cikgu mimi kita yg omeyy tu. <3


Kawan kita yg omey2.


Poyo~


Mari makan XD


Ape yg Amirul tu nak buat sebenarnya? =='


Haha saya buat muka blurr lagi. Tak sempat nak ready tu haha. Pengawas2 yg omey with cikgu yg lawa :3


Orang nak minum tu pun dia snap XD haha Kan dah x machoo muka aku =='


Ini kawan2 kita yg omey2... Haha Fatin n Suraya ^^


Okey aku Buat muka comel tapi tak jadi** 


Nampak x aku tu? Haha abaikan. Kami sehaluan XD


Uhhh.. ==' 


~!@#$%^&*()_+


Emm Asal nampak pendek eh? =='


Then ini yg terakhir hahaha .. aku suka buat terok k diam XD 

Kepada cikgu mimi , Cikgu dah x ajar kami lagii Wuuu... Harap Cikgu dpt buat yg terbaik for life cikgu yer. And Thanks for present . Kami semua sayangkan Cikgu <3


Sekian.

No comments:

Post a Comment