Followers

Jerit Disini :)

Wednesday 22 August 2012

RAYA + MY MOOD

Helo. Lama dah kan aku tak update blog? ehehe bukan bz tapi malas :DD. Sekarang dah masuk raya ke-4 wow cepat sungguh. ehehe. Tapi seronok raya dekat kampung. Mungkin akan seronok sekali raya dkt sini right? ._.

Okey, mungkin raya happy tu berubah sikit time balik sini raya ke-3 *kemarin. Yer mmg mood HAPPY tu berubah jadi ANGRY + SAD : SAKIT HATI. jyeah seronok sangat bila tengok aku jadi lagutuh XDDDDD aummm so nice kan ? Okey aku bukan nak buat terok sebenarnya tapi mmg orang kata aku buat terok kalau tahu hal sebenar kan? Oh lupa semuanya salah aku dari awal. Tapi sebab hal ni 1 hari mood aku mmg @#$%^&*()_... Balik2 sini kononyer rindu akan seseorang kan? mmg rindu argh. Aumm <3 hahaahahah !! Tapi semuanya musnah wakakaka lawak kan? mmg cry Oh cry n cry then cry ... Suka kan aku jadi mcm ni ;)  Tau x nafas orang nak mati macam mana? ha tahu x???? mcm tu la aku time on9 uhh aumm. Haha sukakan ? mmg on9 nak tengok larhh semua dah upload gmbr diorang time raya.. hahah sakan nohh hampa. Tapi aku time tu ahahaa hanya Allah saja yg tau. Jantung mcm nak terkeluar ja sbb bnde yg remeh temeh. Mmg sad Orang mmg suka tengok aku jadi begini? Oh !!!!!!!! Tapi aku tak salahkan sapa2...   :D Okey mmg dari awal cuba tahan rasa sakit dekat hati sikit demi sikit.. Tapi sory mmg dah x boleh tahan ! So, otak dah x betul cry ... cuma tenangkan diri tapi mcm nk mati. Hahaha :D Tapi x kesah la kan..Hari raya orang nak happy2 jer kan :)

Aku tau la dia hanya berkawan dengan dia tu tapi aku x tau knapa rasa sakit hati sangat arghh ! Tapi its okey x halang pun BFF hampa kay <3 sal hati n perasaan ni lupakan saja asalkan hampa2 ni happy ajer.. Aku x suka nak gaduh2 dengan orang. Kalau nak marah pun aku x kan marah orang tu terus aku diam jerk marah dkt dalam hati jer lepastu diri dipersahkan sebab mmg salah sendiri XDDD haha. K lawakan my story? Tapi dengan Teacher ahahha lupakan sal hal tu XD lawak sungguh. Happy betul aku. XDD Itupun buat terok hahahaha mmg terok la aku ni.. Weeeeeeeeee ;) *Buat muka tp comel x jadi*. And tak payah la minta maaf. bukan salah YOU atau sapa2 pun. Semuanya tak bersalah.. aku ajer yg suka buat terok. sendiri buat sendiri tanggung aa. Hmmm apa2 pun aku minta maaf kalau mmg aku banyak buat salah. Selamat hari raya ea? :*

*lap air mata, ;) lpas tu buat muka comel x jadi*

***Raya ke-4. Muka mintak duit raya XD

Me: AIQAHAIZA.AI

No comments:

Post a Comment