Followers

Jerit Disini :)

Friday 24 August 2012

*___________________*


Hi. 
Emm. Masalah mmg akan slalu datangkan kalau kita x cari masalah pun.? Err.. Tapi aku x de masalah pun =o= cuma slalunya jek. <-------- Tipu kod*. Tak nak cari masalah dh, x nak buat masalah dh >.<! x nakkkk! nak semuanya okey.. nak aku dengan dia okey je .. Tak nak ada apa2 masalah besar. Emm. o.o Hmmmm mmg err.. memang sayangkan dia ~_________________~ Tolong larhh sape2 jangan la amikk dia dari aku T_T boleh kan? boleh kannnnnnn?

Jadi begini, sebab tak nak berpisah dengan dia. *break. Tak nakkkkkkkkk waaaa tak mampu nak hadapi semua tu x mampu. Sebab aku tak biasa. Dan nak dia yang pertama dan yg terakhir ! Please !! Em mmg bersyukur sebab jumpa lelaki mcm dia. BERSYUKUR SANGAT ! Dan jangan ckp "Ai / hang akn jumpa lelaki yg lebih baik dari dia / Junho . STOP IT ! sebab aku dah pilih dia yang terbaik. Harap la sangat orang tu faham ! Sebab aku LOVE dia sangat. Emmm mmg x nak ada orang ganggu hubungan kami ! Tak nak semua tu.! Tapi kalau terjadi juga harap ada jalan penyelesaian yang baik. Harap boleh hadapi semua tu. Harap dia boleh tahan dengan perangai aku ! Sorry ..........! -.- Tapi aku mmg tak boleh kalau orang cakap

"kalau x de jodoh dengan dia x kan.. bla222222.................."

Tak payah cakap semua tu mmg la kalau x de JODOH dengan dia aku mmg akan redha ajer walaupun rasa mcm terlalu perit tuu erhhh. Jangan .. jangan sesekali ckp mcm tu dekat aku. Aku faham tu, bukan x faham dan aku boleh terima .......... tapi x suka org ckp mcm tu.. sbb rasa dia mcm .. mcm arghh x suka ! biarlarh ade jodoh ke x de kita tengok sendiri nnti !  Hmmm . Sory kalau ada yg terasa? mybe.. tak pa larhh x kesah kalau hati ni sakit ke tak.

Sebenarnya aku mmg jenis yg jaga perasaan org dari jaga perasaan sendiri **nak bagitau awal2.. Mmg x kesah kalau rasa sakit dekat hati ni walapun mmg rasa sungguh sad. Tapi dah biasa aku hidup dengan cry + sad tiap2 hari... Mungkin susah kalau aku nak happy dalam masa 1 hari, mmg akan ada masalah juga.. sapa2 pun tak tahu bila aku sad kecuali kalau dia dh faham prangai aku emm. Kadang2 org tu x akan sedar pun.. aku lebih suka tunjuk  ----------> :) sebab tak nak orang tu ckp minta simpati.. tapi dalam hati ni nak sangat ada juga org yg faham... :') Tapi ... sbb aku lebih care perasaan org aku x kesah...... tapi dalam hati mmg sebenarnya terlalu perit. Dan aku rasa aku x boleh tunjuk happy terus bila kena berpisah dengan dia.. sebab itu la perkara yg $%^&*().. mmg la ada banyak lagi perkara yg menyedihkan tapi... itulah salah satunye..

Selama ni aku lebih baik dari sebelumnya...... sebab happy bila dah berpunya. ^__^ harap dia akn happy jugak. Tapi ada jugak perkara yg slalu buat dia sakit hati dengan me kan? Hmm aku cuba nak jaga perasaan dia jadi aku ketepikan perasaan aku dulu.. Perasaan aku x pa.. Tak kisah la.. Asalkan dia happy.. semua happy.. Tapi dalam hati pun mmg nak "HAPPY" Tapi... aku dah biasa mcm ni.. Tapi ..
Emmm dan kadang hati aku akan bertambah sakit + marah kalau org tu ckp

"Ha nnti aku bagitau dia hang ada balak lain" <------------ damn !

Ape ko ingat ni perkara main2 ke? boleh timbul fitnah tau....... ! Selalunya BFF aku la yg kater ni... Kalau main2 pun agak2 la.. Tak suka la...! Aku x buat apapun tetiba jerk ishh mmg @#$%^&*()...  Tapi mcm yg aku ckpkan ... Kalau kita x cari masalah pun , masalah tu akn datang cari kita sendiri... Mmg la semua pernah hadapi masalah besar.. Tak kesah la tu.. Aku cuma nak luahkan ape yg aku rasa.. Jangan ckp yg aku ni dok buat terok sangat "mcm la org lain p0n x de masalah" yerrrrrrrrrr mmg semua ada ! Okey STOP !

**Sory sebab memang dah buat terok ni. ! ><! I LOVE SO MUCH ! <------------- mmg betoi sangat. Aummmm Okey . =,=' Tapi kadang2 ada rasa org saja nak buat bagi sakit hati nihh x pe la.. Hati aku bukan dia .. Bye**

a sweet couple, a sweet couple

No comments:

Post a Comment