Followers

Jerit Disini :)

Friday 29 June 2012

gambar saya........ waa gambar dia........

What yeye ... -,- macam apa lagi tajuk entry aku .
Okey2... Fine... Aku cuma nak update blog yg x seberapa.. :P muehehehe.. 
Kisah bengang aku , gambar aku banyak yang hilang. Dekat blogger pun . Kya!!! Dia jeles dengan aku kod nohhh~ Apo la. haha. Sebelum tu aku pun ade tension sebab my friend Aishah ni.......... Adoiii dia sad so aku p0n Huhuhuhu napa erk dengan dia. #diam. Harap harap dia okey........

Jyeahhh...! sebelum tu aku nak cakap esok ada hari kantin kat sekolah aku.... awok awok dijemput hadir ea? Kita sorang ramai ramai XD~~ Yeah . Esok tengok lahh aku nak snapp pic ni banyak2 dengan my friendsss Bwekk saja kata... dah tu dah tuuu :( gambar banyak yang hilang~~~ tak leh nak buat kenangan ...#cewah2x XD. Hahahaha btw, aku ada gambar dia lagi. Just relax hahahaa.. -,- . Yang syok nyer bile amik gambar boleh edit. Tak la jemu mana pun. Tapi kita ni tak laaaaa lawa mana pun. Bersyukur ajerk.

JUNHO......... !! #Gedik's
Emmm.. Ai dah kate dekat Junho yang Ai nak letak gambar Junho dekat blog... tak de bantahan? so Ai nak letak XD Cannnnnnnnnnnn???????? Wahahaha jahatnyer aku...


Kiri Syamil. Tengah Jazly/Junho. Kanan Rifae.
Kesian dekat kawan dia , gambar diorang masuk blog aku XD 


Aku cakap muka diorang sama ! sama ! sama lagi kalau dia pakai mcm atas ni ! sama ! sama ! Titik.



Tengah Junho 

Look? Aku memang gila kan? yeah tepuk tangan... Thank You XD . Sorry la kalau over sangat. Just relax je bila update blog sebab ni blog aku... HAHAHAH so suka hati lerr... #sorry T,T Mueheheheh. Okey kalau gambar gambar ni lesap siap ini blog gua kasi buku lima arr.. huuhuhu... Tapi smua2 tak edit.. yang edit ni ha.. muka mintak pelempang 200 kali dalam masa 0.23 saat XD ade ke? saja kata...


Banyak gmbo mase p kenduri.. Kita letak semuanya...... Muehehe.

No comments:

Post a Comment