Followers

Jerit Disini :)

Thursday, 1 December 2011

Wajah Baru !

Assalamualaikomm :) Hai ... Konnichiwa...
Heeeee~ okey hari nie kami da tukar Blog kami ... Semua.. simple kan ?? Hahahaha senang ckit...
Sebenarnya kami nak guna BlogSkin.. tapi tak reti lah ! >/////< cian... Huuuu.. sbb tu lah ....
nnti kalau da sape2 sudi ajarkan lah :D boleh kan.??? sape2 saje... hehehe.. 
.
.
Blog kami yg dulu tu pun bukan lawa pun... just warna je.. heheh biru2.. masih biru jugak.... :D 
So ... sekarang kami da mls nk edit2 blog nie... dulu suka sangat edit.. BLA2

Uwaaaa.. mmg ! mmg ! kami tak pandai edit !! huhahuha
apa2 aje.... kami masehh sedih2 nie ha.. bukan sebab blog ke ape ke.. cuma sedih dngn perbuatan kami tadi ha'a ! >////< kami mmg lmbb sangat !!! Terlanjurr kata sampai tak ingat DUNIA ... Nak tahu ?... =,= hmmm secret .. ahhahaah mmg malu derr kalau bagi tau... errr.. bila kami pikir balik rasa mcm nk letak muka ni kat dalam mangkuk tandas !!! Biar padan muka !!! Benci btoi.. kami kata kat kami cendiri.. Huahuhahu..
okey lah....
Hari ni mula berblogie  dngn simple... Blog sudah simpla der.. ahhaha ! WHT! :D

No comments:

Post a Comment