Followers

Jerit Disini :)

Monday, 5 December 2011

Treat Love Story

crazy thing called love (via .neha.)
salam... 
hai korang ! korang minat tak crita cinta ni ??... >.< Kah3 ! kami mmg tak minat , boleh dikatakan dulu jea ! sekatang ??.. ya btul ! kami da minat cerita2 cinta ni . Sebab tu jgak terpaksa layan cerita korea ni ... Cerita jepun kita ni jarang sangat .. btul tak ? Kalau yg kami selalu tengok pun dalam komik lah !... korea I don't know !! Haaa ~ Siapa yg pernah bercinta ?? ada kan ?? huhu jangan tipu lah... =3= Hahaha.. tapi kami tak tipulah . coz kami mmg x pernah .. Haaaa... mmg tak pernah langsung . korang kalau couple Hahahahaha... mesti rmai BF/GF korang kan3 :P tapi kami tak . hahahahaha..... Tak terfikir pun kami nie ha... kalau couple2  tak couple elok2 mesti da yg sakit hati / SAD ? kan3 .. kami tak couple pun sad ... x payah couple2 da... sad kami nie ha ... lebih sakit dari couple . ya btulll mmg sakit sangat .

Enough So FarTo Hurt Innocent People But I Still Say That He Has Hurt Me .
mmg sakit .. :D 
Tapi da jgak yg couple2 nie bila da tak sayang tinggalkan dan cari yg lain ... adoiii... mmg tak guna punya owg . hahahahaha . kita kena cari yg btul2 cinta sejati . jangan sering melukakan hati orang yg kita sayang korang pernah ??.. Tak ? Hmm.. ada yg pernah nihh .. hahaha.. x ape .. mmglah manusia sering melakukan kesilapan . but still ada pemaaf kan3 . 

harap korang dpt mencari cinta yg sejati . cinta yg cukup indah ... aminnn.. 

Tapi diri aku ?? WHAT EVER :D

No comments:

Post a Comment