Followers

Jerit Disini :)

Saturday, 26 November 2011

OH ! Kenduri

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE ! 
.
.
.
.
HYE :)
Apo khabar ???...
hari ni hari ahad 27/11/2011 kan3 ??.. :)
hmmm.. sat saja.. da nak masuk bulan 12.. dan x lama lagi kami masuk fom 2 la ! huhuhu... dan fom 2 masuk fom 3 nanak ambik PMR... takut tak !!! mcm dngn apo lagi HEK HEK ..


i pray to be successful

lambat lagi .. Ermm btul tak ... OUh ! ahahh sabo banyak2 k... 
hmm... kalau hari sabtu n ahad ni asyik ada kenduri ja.. bosan da nanak p... lagi pon kalau kami p bukan nanak mkan sangat . Opsss ! hahaha ya btul .. hari ni kami tak pegi pun .. mak n ayah kami ja pegi ... #keseorangan HUHUHUHU ... kamu mcm mna .. baru lpas balik kenduri ekk ! hohohoho!.. slalunya lah .. kalau kami p kenduri laut dy daging , ayam Ermmm lbih kurang mcm tu lha.. air dia sirap la kebanyakkan.. # kami x merungut pun :D HOHO ! Kyaaa ! lebih suka lah kalau ada sup !!! >////< # x malu punya owg.. HIHI... Rezeki yg kita dpt ni pun cukup lha . =,= Esokk ! YEAH !!! kami tak keseorangan ! My friend Atikah nak mai umah .. HEK HEK ! boleh buli adk dy ... Alololo.. x ade larhh.. melawak ja... kami buli main2 ja.. x sampai budak tu nangis pun .. (mybe) KHAKK ! Okeyy lah ! sbb esok pun x ada kenduri so best sikit haha ! ..
K byeeeee !!!! 
I LOVE YOU 
HEkk HEkk.. Sorry :P

No comments:

Post a Comment