Followers

Jerit Disini :)

Wednesday, 9 November 2011

KEMBALILAH !

wahh ! aq dah bebas :( ! dy pon sama . seronok bila tengok owg yg kita suka rasa begitu GEMBIRA.. tapi,... bila tengok dngn mata knapa aq sendiri dy mcm dah berubah sangat2 T^T x tau larhh.. dulu yg seorang yg MESRA LAWAK and laen2 lah yg boleyy wat owg terhibur. sbb apa aq kata mcm tu, ya lah sekarang aq mmg la aq rasa lega n dy unn rasa lega sbb da x da papew DAH!!! tapi aq rasa x best lah kalau dy teross jadi kurang mesra n slalu muram jaa T-T . aq rasa BERSALAH pulakk nanti . tapi kan aq n dy da x dk papew , knapa dy harus muram ja.. bkan happy kew (sebenarnya aq yg muram tuh) alolo~ aq x tau lah . aq x kan rasa lega kalau dy teross jadi mcm ni ! tolonglah sekurang-kurangnya SENYUM !! XD tapi x perlu senyum dkt aq . senyum la ckit kat kawan2 hg tuh!! sbb aq slalu tengok hg KESEORANGAN jngn teross jadi cam ni ..! aq x sanggup la tengok . jadi mcm dulu balekk ! nmpk MESRA sangat huhu.,. kami takot kalau ampa jadi teroos cam tu n SEDIH  X NAK2 !!!  hg yg asli (asli) mmg owg akn suka !! (bkan aq) tolong lah !! .. sape2 yg anggap bkan2 aq x kesahhh ! XD suka ati lah ! aq cerita kan HAL yg BENAR !

No comments:

Post a Comment